Článek I.
Smluvní vztah
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“)
platí pro postup při uzavírání smlouvy o ubytování a upravují obecná práva a
povinnosti mezi ubytovaným (dále jen „Klient“) a provozovatelem Hotel Bouda
Helena provozovaným obchodní společností Amenity Resorts s.r.o., IČO: 276 50
626, se sídlem Praha 4, Kunratice, Ratajova 1113/8, PSČ 148 00, zapsané v OR,
vedeném MS v Praze, oddíl C, vložka 121600 (dále jen „Ubytovatel“), pokud pro
konkrétní ubytovací objekty provozované Ubytovatelem nejsou vydány samostatné
všeobecné obchodní podmínky. Smluvní vztah mezi Ubytovatelem a Klientem se řídí
těmito VOP, příslušnou smlouvou o ubytování, uzavřenou mezi Ubytovatelem a
Klientem a v otázkách výslovně neupravených příslušnými ustanoveními občanského
zákoníku a dotčenými právními předpisy. Ustanovení odchylná od VOP je možné
sjednat v individuálně uzavírané smlouvě. Taková odchylná ujednání v
individuálně uzavřené smlouvě mají přednost před ustanoveními VOP. Ubytovatel
si vyhrazuje právo uvést ve svých nabídkách i jiné podmínky, které mají
přednost před těmito VOP. Tyto VOP může v plném a neomezeném rozsahu Ubytovatel
doplňovat a měnit elektronickou formou. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva
a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění VOP. V případě, že k
takovéto změně dojde, bude nová verze VOP umístěna na internetových stránkách
Ubytovatele www.hotel-bouda-helena.cz a bez dalšího zaslána
Klientovi, se kterým probíhá proces Rezervace. Změna těchto VOP nabývá
účinnosti okamžikem zveřejnění nebo doručením jejího znění Klientovi. V případě
nesouhlasu Klienta se zveřejněnou změnou VOP, je Klient povinen tento nesouhlas
Ubytovateli písemně sdělit nejpozději do dvou dnů od doručení změny VOP.
Článek II.
Postup při rezervaci a uzavření smlouvy o ubytování
2.1 Ubytovatel nabízí ubytování a další služby s tím
související (dále případně jen „Ubytování“) zájemcům prostřednictvím svých
internetových stránek www.hotel-bouda-helena.cz a
prostřednictvím schválených zprostředkovatelů (dále jen „Nabídka“). Nabídka je
závazná za podmínek a po dobu v ní uvedených, přičemž Ubytovatel si vyhrazuje
právo jednostranně měnit či upřesňovat konkrétní podmínky dané Nabídky. Pro
účely uzavření smlouvy o ubytování je rozhodný stav Nabídky k okamžiku, kdy
Klient provede rezervaci Ubytování prostřednictvím rezervačního systému
Ubytovatele.
2.2 Rezervace Ubytování
Rezervace Ubytování probíhá prostřednictvím
elektronického rezervačního formuláře přístupného přes webové stránky
Ubytovatele www.hotel-bouda-helena.cz , případně jiným způsobem
individuálně dohodnutým s Ubytovatelem. Rezervační systém nabízí několik
variant rezervace Ubytování, které se odlišují podle doby provedení rezervace
Ubytování, způsobu zaplacení a výše ceny za Ubytování, platebních a storno
podmínek. Jedná se o tyto varianty: (a) Nevratná rezervace, (b) Sazba s
možností storna.
Klient na webových stránkách Ubytovatele www.hotel-bouda-helena.cz zadá
základní požadavky pro Ubytování (termín příjezdu, termín odjezdu, počet a
status osob), dále proklikem políčka „Rezervovat“ vstoupí do rezervačního
systému Ubytovatele, a následně z nabídky zvolí variantu rezervace k
požadovanému typu Ubytování. V dalším kroku vyplní údaje v rezervačním
formuláři úplně a pravdivě (včetně uvedení IČO a DIČ a žádosti o vystavení
daňového dokladu, je-li požadován Klientem, a to do poznámky ve formuláři),
dále potvrdí zaškrtnutím příslušného políčka skutečnost, že se seznámil a
souhlasí s těmito VOP a Zásadami zpracování osobních údajů (které jsou
proklikem jejich názvu Klientovi k dispozici) a souhlasí s nimi. Totéž platí v
případně zasílání obchodních sdělení Klientovi prostřednictvím elektronických
prostředků dle zákona č. 480/2004 Sb. a zpracováním osobních údajů pro tyto
účely (dále jen „Rezervace“). Na existenci VOP a Zásad zpracování osobních
údajů a jejich znění je Klient dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním
Rezervace upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Klientovi nebude umožněno
dokončit Rezervaci bez vyslovení souhlasu s VOP a Zásadami zpracování osobních
údajů. VOP a Zásady zpracování osobních údajů tvoří nedílnou součást smlouvy.
Před odesláním Rezervace má Klient možnost zkontrolovat si správnost a úplnost
údajů v rezervačním formuláři. Údaje uvedené v odeslané Rezervaci jsou
považovány za správné a závazné, přičemž další či jiné změny po odeslání
Rezervace prostřednictvím rezervačního formuláře nejsou možné. V případě
potřeby změn se Klient obrátí na recepci příslušného resortu, ve kterém je
poskytováno Ubytování. Rezervaci Klient odešle proklikem políčka „Potvrdit
rezervaci“.
Odesláním Rezervace Ubytovateli Klient potvrzuje, že se plně seznámil s těmito
VOP, přičemž s nimi souhlasí a uznává je jako podmínky a nedílnou součást
smlouvy o ubytování.
Odesláním Rezervace Klient dává závazně najevo zájem uzavřít Smlouvu o
ubytování.
Po odeslání Rezervace je Klient v případě Platby kartou přesměrován na platební
bránu (viz. článek III. VOP) a jejím prostřednictvím uhradí cenu Ubytování,
přičemž při placení Klient postupuje podle pokynů na webovém rozhraní. V
případě varianty Platba převodem Klient obdrží od Ubytovatele neprodleně po
odeslání Rezervace zprávu na e-mail uvedený v Rezervaci obsahující pokyny k
platbě. Po úspěšném provedení platby obdrží Klient potvrzení o přijetí
Rezervace obsahující shrnutí Rezervace a potvrzení o provedené platbě.
2.3 Uzavření smlouvy o ubytování
Smlouva o ubytování uzavřená mezi Klientem a
Ubytovatelem, jejímž předmětem je poskytnutí Ubytování dle Rezervace a/nebo dle
dohody s Ubytovatelem při sjednání Ubytování v Den nástupu na ubytování na
recepci resortu, ve kterém Klient požaduje Ubytování (dále jen „Uzavření
smlouvy o ubytování na recepci resortu“) se uzavírá podle právního řádu České
republiky, zejména v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník ve
znění pozdějších předpisů (dále jen „Smlouva o ubytování“). Je-li Klient
fyzická osoba, která jedná mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo
rámec výkonu svého povolání, řídí se Smlouva o ubytování ve věcech neupravených
VOP rovněž zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších
předpisů. Smlouva o ubytování a VOP jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní
smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce, ledaže se Klient s Ubytovatelem
dohodnou jinak. V takovém případě platí, že v případě sporu o výklad pojmů
platí výklad Smlouvy o ubytování v českém jazyce. Uzavřená Smlouva o ubytování
je archivována v elektronické podobě u Ubytovatele, který k ní umožní Klientovi
přístup.
Klient souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku pro uzavírání
Smlouvy o ubytování. Náklady vzniklé Klientovi při použití komunikačních
prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy o ubytování se neliší od
základní sazby poskytovatele komunikačních prostředků na dálku a nese je
výlučně Klient. Náklady spojené s provedením platby ceny Ubytování nese
Prodávající, s případnou výjimkou Klientem zvolené nadstandardní platby.
Klient je povinen uhradit Ubytovateli cenu Ubytování stanovenou v Rezervaci
způsobem a za podmínek dle platebních podmínek uvedených v těchto VOP (viz
tento bod 2.3.1 a článek VI.VOP). Uzavřením smlouvy o ubytování mezi Klientem a
Ubytovatelem se Ubytovatel zavazuje Klientovi poskytnout Ubytování v rozsahu a
za podmínek uvedených v Rezervaci a těchto VOP.
Okamžikem uhrazení celkové ceny Ubytování dle Rezervace je mezi Klientem a
Ubytovatelem uzavřena Smlouva o ubytování, jejíž součástí jsou tyto VOP, a to
na ubytování a služby uvedené v Klientem odeslané Rezervaci či sjednané při
Uzavření smlouvy o ubytování na recepci resortu.
2.4 Vyskytnou-li se v Nabídce, Rezervaci a/nebo Potvrzení rezervace chyby v
psaní či počítání (zejména zjevně nepřiměřená cena ubytování a/nebo služeb)
nebo jiné chybné údaje či jiné nesrovnalosti, Ubytovatel si vyhrazuje právo
opravy těchto chyb nebo nápravu jiných nesrovnalostí, jenž provede sám nebo na
základě písemného požadavku Klienta.
Článek III.
Platební podmínky
3.1 Platební podmínky a lhůta splatnosti ceny
Ubytování se liší v závislosti na výběru varianty rezervace Ubytování, které se
odlišují podle doby ode dne provedení rezervace Ubytování do sjednaného dne
zahájení čerpání Ubytování Klientem (dále jen „Den nástupu na ubytování “),
způsobu zaplacení a výše ceny za Ubytování, platebních a storno podmínek
Nevratná rezervace – Klient provede Rezervaci kdykoliv před Dnem
nástupu na ubytování, cena Ubytování je uhrazena Klientem jednorázově ve výši
100 % ceny za Ubytování, přičemž pro splatnost a úhradu ceny za Ubytování
platí, že platba se provádí bezhotovostně:
a) on-line Platební kartou prostřednictvím rezervačního systému Ubytovatele
postupem dle odst.2.2 článku II. VOP se splatností v den provedení Rezervace,
anebo
b) v případě Platba převodem musí být rezervace provedena 4 a více dní před
Dnem nástupu na ubytování a Klient obdrží od Ubytovatele neprodleně po odeslání
Rezervace zprávu na e-mail uvedený v Rezervaci obsahující pokyny k platbě.
Platba bude Klientem uhrazena jednorázově ve výši 100 % ceny ubytování se
splatností do tří (3) dnů od doručení pokynů Ubytovatele k její platbě, přičemž
platba probíhá bankovním převodem na účet Ubytovatele specifikovaný v pokynech
k platbě. Po úspěšném provedení platby obdrží Klient potvrzení o přijetí
Rezervace obsahující shrnutí Rezervace a potvrzení o provedené platbě.
Sazba s možností storna – Klient provede Rezervaci kdykoliv před
Dnem nástupu na ubytování, cena Ubytování je uhrazena Klientem jednorázově ve
výši 100 % ceny za Ubytování, přičemž pro splatnost a úhradu ceny za Ubytování
platí, že platba se provádí bezhotovostně:
a) on-line Platební kartou prostřednictvím rezervačního systému Ubytovatele
postupem dle odst.2.2 článku II. VOP se splatností v den provedení Rezervace,
anebo
b) v případě Platba převodem musí být rezervace provedena 4 a více dní před
Dnem nástupu na ubytování a Klient obdrží od Ubytovatele neprodleně po odeslání
Rezervace zprávu na e-mail uvedený v Rezervaci obsahující pokyny k platbě.
Platba bude Klientem uhrazena jednorázově ve výši 100 % ceny ubytování se
splatností do tří (3) dnů od doručení pokynů Ubytovatele k její platbě, přičemž
platba probíhá bankovním převodem na účet Ubytovatele specifikovaný v pokynech
k platbě. Po úspěšném provedení platby obdrží Klient potvrzení o přijetí
Rezervace obsahující shrnutí Rezervace a potvrzení o provedené platbě.
Skupinové rezervace – Klient (Firma) potvrdí Rezervaci na základě
Nabídky, kterou dostal z obchodního oddělení Ubytovatele do termínu, který je
součástí Nabídky a to emailem na events@amenity.cz. Cena Ubytování je uhrazena
Klientem Zálohovou fakturou ve výši 100 % ceny za Ubytování se splatností 14
dní, pokud nebylo s obchodním oddělením Ubytovatele dohodnuto jinak. Po
proběhlé akci se Klientovi doúčtuje zbytek poskytnutých služeb na základě oběma
stranami předem odsouhlaseného rozsahu a vystaví se Konečná faktura se splatností
14 dní, pokud nebylo s obchodním oddělením Ubytovatele dohodnuto jinak.
3.3 Uhrazením ceny Ubytování se rozumí připsání příslušné částky v době její
splatnosti na bankovní účet Ubytovatele.
Článek IV.
Cena
4.1 Cenou Ubytování se rozumí cena uvedená v Rezervaci
a/nebo v Nabídce aktuální v Den nástupu na ubytování, jde-li o Uzavření smlouvy
o ubytování na recepci resortu, jako cena za sjednané ubytování a služby (tj.
cena ubytování v příslušném objektu pro sjednaný počet osob, strava, doplňkové
služby, wellness služby, pobyt domácího mazlíčka apod.), a to včetně daní a
případných slev. Poplatky z pobytu nejsou v ceně Ubytování zahrnuty a jejich
platba proběhne v den příjezdu na recepci resortu. Poplatky z pobytu je povinna
hradit každá dospělá osoba od 18 let a jejich výše je závislá na místě pobytu a
počtu rezervovaných nocí, přičemž jejich výše se může měnit dle rozhodnutí
orgánů územní samosprávy.
4.2 Ubytovatel není oprávněn po dobu platnosti Rezervace jednostranně navýšit
cenu Ubytování s výjimkou případů:
• dojde-li ke změně v Rezervaci (např. změně objektu či termínu, počtu osob,
pod.),
• neprokáže-li nebo nedoloží-li Klient splnění podmínek pro poskytnutí
nárokované slevy,
• dojde-li ke změně právní úpravy či sazeb daně z přidané hodnoty.
4.3 Klient má nárok na poskytnutí slevy z ceny Ubytování, pokud nejpozději při
odeslání Rezervace, anebo při Uzavření smlouvy o ubytování na recepci resortu v
Den nástupu na ubytování, sdělí Ubytovateli veškeré rozhodné skutečnosti pro
uplatnění slevy dle podmínek Ubytovatele pro její poskytnutí, uvedených v
Nabídce Ubytovatele. Po uzavření Smlouvy o ubytování, nemá Klient nárok na
poskytnutí jakékoli jiné a/nebo další slevy, není-li v článku VIII. Odst.8.1
VOP uvedeno jinak.
4.4 Ceny Ubytování jsou stanoveny v zákonné měnové jednotce České republiky
koruně české (Kč, CZK) a jejich úhrada probíhá v zákonné měnové jednotce České
republiky koruně české (Kč, CZK) nebo v měně EUR. Pro přepočet ceny Ubytování
na EUR se používá denní kurs měny EUR stanovený ČNB platný ke dni provedení
Rezervace, anebo ke Dni nástupu na ubytování v případě Uzavření smlouvy o
ubytování na recepci resortu.
Článek V.
Změny v rezervaci
5.1 V případě vzniku okolností, které brání
Ubytovateli poskytnout Klientovi Ubytování dle Rezervace, a je-li možné
vzhledem k vzniklé situaci poskytnout Klientovi jiné ubytování a/nebo náhradní
službu v termínu, rozsahu a kvalitě shodných nebo se alespoň blížících původně
objednanému Ubytování, anebo poskytnout stejné Ubytování v náhradním termínu,
je Ubytovatel oprávněn a povinen provést odpovídající změny. Ubytovatel je v
takovém případě povinen bez zbytečného odkladu informovat Klienta o podmínkách této
změny a navrhnout tuto změnu Klientovi. Klient je oprávněn v případě nesouhlasu
s takto oznámenou změnou od Smlouvy o ubytování odstoupit. Ubytovatel je pak
povinen bez zbytečného odkladu po odstoupení od smlouvy vrátit Klientovi
veškerá plnění uhrazená v souvislosti se Smlouvou o ubytování. Na plnění
vrácená dle tohoto odstavce se nevztahují ustanovení těchto VOP o
storno-poplatku.
Pokud Klient neodstoupí od smlouvy ve lhůtě do 5 dnů od doručení oznámení o
takovéto změně, platí, že s takovouto změnou souhlasí.
5.2 V případě nemožnosti poskytnout Klientovi objednanou a zaplacenou službu v
rozsahu a kvalitě odpovídající dohodnutým podmínkám, je Ubytovatel povinen
vrátit Klientovi plnění uhrazené Klientem na takovouto službu. V případě, že
však Ubytovatel poskytne Klientovi s jeho souhlasem náhradní službu stejného
nebo vyššího rozsahu a/nebo kvality, považuje se takové náhradní plnění
Ubytovatele za poskytnutí původně dohodnuté služby, a Klient tak nemá jakékoli
další nároky vůči Ubytovateli z titulu neposkytnutí původně objednané a
uhrazené služby.
5.3 V případě, že Klientovi bude poskytnuto Ubytování ve vyšší kvalitě či
rozsahu, než bylo uvedeno v Rezervaci bude Klientovi účtována cena Ubytování
dle Rezervace.
5.4 Ubytovatel neodpovídá za změny vyvolané z důvodu zásahu vyšší moci, z
důvodů rozhodnutí orgánů veřejné moci, vzniku mimořádných okolností nebo
událostí, které nemohl Ubytovatel předvídat nebo kterým nemohlo být zabráněno
ani při vynaložení veškerého rozumně požadovatelného úsilí.
Článek VI.
Zrušení nebo nevyužití rezervace a storno-poplatek
6.1. Výpověď a odstoupení od Smlouvy o ubytování
1. Klient má právo kdykoli před Dnem nástupu na ubytování Smlouvu o ubytování
vypovědět bez výpovědní doby a uvedení důvodu a/nebo odstoupit z důvodu
podstatného porušení povinností Ubytovatele a v případech stanovených VOP.
Ubytovatel je oprávněn odstoupit od smlouvy v případech stanovených těmito VOP
a/nebo kdy Klient podstatně poruší povinnosti stanovené Smlouvou o ubytování,
těmito VOP a/nebo právními předpisy České republiky.
2. Ubytovatel je oprávněn vypovědět bez výpovědní doby Smlouvu o ubytování před
uplynutím sjednané doby v případě, že Klient a/nebo osoby jej provázející i
přes výstrahu hrubě porušují své povinnosti vyplývající ze Smlouvy o ubytování,
těchto VOP, ubytovacích či jiných provozních řádů ubytovatele nebo právních
předpisů České republiky či dobré mravy.
Zrušení Rezervace
3.Rezervace se považuje za zrušenou marným uplynutím dne, ve kterém byl Klient
po odeslání Rezervace povinen zaplatit cenu Ubytování v souladu s platebními
podmínkami dle VOP v době jejich splatnosti (viz. článek III. odst.3.1 VOP).
Smlouva o ubytování v takovém případě nevznikne.
4.Rezervace se považuje za zrušenou v případě dle odst.6.7 tohoto článku VI.
6.2 Klient je povinen zaplatit Ubytovateli storno poplatek v případech
uvedených v odst.6.1.2., 6.1.3. a 6.1.4. tohoto článku VI. s výjimkou případů,
kdy Klient odstoupením od Smlouvy o ubytování využívá svého práva na odstoupení
od Smlouvy o ubytování, které mu za určitých podmínek přiznává zákon nebo od
Smlouvy o ubytování odstoupí z důvodů podstatného porušení povinností
Ubytovatele.
6.3 Výše storno-poplatku je sjednána v závislosti na variantě rezervace
Ubytování a době, která zbývá ode dne doručení řádné výpovědi, změně v
rezervaci a/nebo odstoupení od Smlouvy o ubytování, se kterými je podle
předchozího odst. 6.2 spojen storno-poplatek. Výše storno-poplatku se počítá v
procentuální výši z ceny Ubytování. Při takové výpovědi, odstoupení od Smlouvy
o ubytování provedených:
Sazba s možností storna
• od 7. (sedmého) dne do Dne nástupu na ubytování 100 % ceny Ubytování,
• po Dni nástupu na ubytování 100 % ceny Ubytování
Nevratná rezervace
• kdykoliv od dne provedení Rezervace do Dne nástupu na ubytování 100 % ceny
Ubytování,
• po Dni nástupu na ubytování 100 % ceny Ubytování.
Skupinové rezervace
- Do 31. dne přede dnem nástupu bezplatné zrušení
nebo změna termínu rezervace.
- Od 30. dne přede dnem nástupu již nelze rezervaci
zrušit ani změnit termín rezervace.
- Od 30. do 5. dne přede dnem nástupu je možná
bezplatná úprava počtu pokojů/domů/chat do 10% z celkové kapacity
rezervovaných pokojů/domů/chat. V případě vyššího počtu
zrušených pokojů/domů/chat je výše storno poplatků 50% z ceny ubytování
není-li dohodnuto jinak s manažerem obchodního oddělení.
- Od 4. do 1. dne přede dnem nástupu změny
v počtu pokojů/domů/chat již nejsou možné. Storno poplatek je
100% z ceny ubytování, není-li dohodnuto jinak s manažerem
resortu.
- Od 4. do 1. dne přede dnem nástupu jsou změny
v počtu osob na stravování možné pouze po odsouhlasení manažerem
resortu.
- V den nástupu – první noc pobytu je storno
poplatek 100% z ceny ubytování a stravy. Od druhého dne akce – druhé
noci je storno poplatek 100% z ceny ubytování po odečtení nákladů na
stravu.
6.4 Výpověď i odstoupení od Smlouvy o ubytování musí
být písemné a musí být doručeny druhé smluvní straně. Smlouva o ubytování je
zrušena dnem, kdy písemná výpověď nebo odstoupení byly druhé smluvní straně
doručeny.
6.5 Při určení počtu dní zbývajících do Dne nástupu na ubytování pro účely
výpočtu výše storno-poplatku se do tohoto počtu dní započítává i den, kdy došlo
k doručení písemné výpovědi nebo odstoupení druhé smluvní straně nebo ke
zrušení Rezervace, nezapočítává se však do něj Den nástupu na ubytování.
6.6 V případě, že se Klient v Den nástupu na ubytování nedostaví k ubytování
a/nebo nevyčerpá sjednaný počet dnů ubytování a/nebo sjednané služby bez
zavinění Ubytovatele, nemá Klient nárok na jakoukoli finanční a/nebo jinou
náhradu a/nebo poskytnutí náhradního ubytování ani služby ve vztahu k
Ubytovateli a Ubytovateli vzniká nárok na uhrazení 100 % ceny Ubytování.
6.7 V případě, že se Klient nedostaví k čerpání Ubytování a Ubytovatel nebude
mít od Klienta ve věci jinou zprávu, považuje se Rezervace za zrušenou marným
uplynutím 10:00 hod. (desáté hodiny) dne následujícího po Dni nástupu na
ubytování. Klient tím ztrácí nárok na poskytnutí Ubytování dle Rezervace s
následky dle odst. 6.6 těchto VOP a Ubytovatel je oprávněn poskytnout Ubytování
jinému zájemci o ubytování.
6.8 Po účinné výpovědi a/nebo odstoupení od Smlouvy o ubytování je Ubytovatel
povinen Klientovi vrátit veškerá plnění, která od něho přijal po započtení
storno-poplatku nebo jiných plnění podle Smlouvy o ubytování, nebyla-li celková
výše plnění uhrazená Klientem v souladu s těmito VOP vyčerpána, a to do
čtrnácti (14) dnů od jejich doručení.
6.9 Odstoupením či výpovědí Smlouvy o ubytování není dotčeno právo Ubytovatele
na zaplacení ceny Ubytování, eventuálně storno-poplatku, práva smluvních stran
na náhradu škody vzniklé z porušení smluvní povinnosti ani ujednání, která
vzhledem ke své povaze mají zavazovat strany i po zániku Smlouvy o ubytování.
Článek VII.
Práva a povinnosti klienta
7.1 Základními právy Klienta jsou především:
• právo na poskytnutí objednaného a zaplaceného Ubytování v rozsahu a za
podmínek dle Smlouvy o ubytování,
• právo na poskytnutí informací týkajících se ubytování a služeb nabízených a
poskytovaných Ubytovatelem,
- právo přikoupit si dle ceníku early (včasný)
check-in a late (pozdní) check-out a jiné extra služby z nabídky,
• právo kdykoli vypovědět bez výpovědní doby smlouvu nebo od smlouvy odstoupit z důvodu podstatného porušení povinností Ubytovatele a v dalších případech dle VOP za podmínek uvedených v těchto VOP, Smlouvě o ubytování nebo právních předpisech České republiky.
• právo písemně oznámit Ubytovateli, že se namísto něho zúčastní Ubytování dle Smlouvy o ubytování jiná osoba za podmínky, že v takovémto oznámení bude současně prohlášení této osoby (nového Klienta), že souhlasí s ubytováním, službami a jejich cenou uvedenými ve Smlouvě o ubytování a že splňuje veškeré podmínky k účasti na Ubytování, jsou-li vyžadovány. Původní a nový Klient společně a nerozdílně odpovídají za uhrazení celkové ceny uvedené dle Smlouvy o ubytování a administrativních či jiných nákladů, které Ubytovateli vzniknou v souvislosti se změnou Klienta.
• právo na reklamaci chybně nebo nekvalitně poskytnutého ubytování či služeb a jejich vyřízení v souladu s těmito VOP.
• právo na ochranu osobních údajů a jiných dat týkajících se Klienta a spolucestujících osob.
7.2 Základními povinnostmi Klienta jsou zejména:
• povinnost úplně a pravdivě vyplnit Rezervaci, případné přiložené formuláře nutné k poskytnutí Ubytování a předložit při nástupu na Ubytování potřebné doklady k identifikaci Klienta a spolucestujících osob (platný občanský průkaz, platný cestovní pas) a případně bez zbytečného odkladu oznámit změnu těchto údajů.
• vyplnit a podepsat registrační kartu při registraci k ubytování.
• povinnost nahlásit Ubytovateli případnou účast cizích státních příslušníků.
• povinnost nahlásit Ubytovateli změnu počtu osob užívajících objekt a v případě souhlasu Ubytovatele s touto změnou, zapsat je do knihy ubytovaných na recepci Ubytovatele a uhradit za takto neuvedené osoby v Rezervaci cenu Ubytování dle ceníku Ubytovatele. V případě překročení maximálního povoleného počtu osob pro daný objekt a/nebo porušení povinnosti nahlásit osoby neuvedené v Rezervaci a užívající objekt, je Ubytovatel oprávněn odstoupit od smlouvy pro její podstatné porušení a klienta, osoby ho provázející a další osoby z Ubytování vykázat, přičemž tím se ztrácí nárok na poskytnutí ve Smlouvě o ubytování uvedeného Ubytování stejně jako nárok na náhradu uhrazeného a nevyčerpaného Ubytování.
• povinnost uhradit Ubytovateli cenu Ubytování s platebními podmínkami uvedenými ve Smlouvě o ubytování a v souladu s těmito VOP a prokázat její zaplacení na základě výzvy Ubytovatele.
• povinnost uhradit Ubytovateli storno-poplatek v případech uvedených v těchto VOP.
• povinnost převzít od Ubytovatele doklady nutné k čerpání Ubytování.
• povinnost dostavit se ve stanoveném čase na místo čerpání Ubytování.
• povinnost řídit se pokyny zaměstnanců Ubytovatele, ubytovacími a jinými provozními řády Ubytovatele vydanými pro čerpání a poskytování ubytování a čerpání služeb v Hotel Bouda Helena. V případě, kdy Klient nebo osoby ho provázející i přes výstrahu hrubě porušují povinnosti vyplývající ze Smlouvy o ubytování, těchto VOP nebo předpisů (řádů) Ubytovatele, právních předpisů či dobré mravy nebo narušují program či čerpání ubytování a služeb jiných klientů Ubytovatele, je Ubytovatel oprávněn Klienta a osoby ho provázející z ubytování či čerpání služeb vykázat (vypovědět Smlouvu o ubytování bez výpovědní doby), přičemž tento ztrácí nárok na poskytnutí ve Smlouvě o ubytování sjednaného Ubytování, stejně jako nárok na náhradu uhrazeného a nevyčerpaného Ubytování.
• povinnost Klienta a osob ho provázejících chovat se tak, aby svým chováním nenarušovali či neomezovali čerpání ubytování a/nebo služeb jiných klientů Ubytovatele.
• povinnost uhradit škodu na majetku Ubytovatele, kterou mu způsobil sám, osoby ho provázející či jiné osoby a/nebo jeho domácí zvíře, kterým zaviněně umožnil přístup k majetku Ubytovatele.
• povinnost při Rezervaci uvést, že poptává objekt, kde je ubytování možné s domácím zvířetem a jejich případný počet. V případě, že tak Klient neučiní, je Ubytovatel z důvodu, že pro ubytování klientů s domácími zvířaty je určen pouze omezený počet objektů, respektive v některých resortech není ubytování s domácími zvířaty vůbec povoleno a nebude-li možné Klientovi z důvodu vyčerpání kapacit poskytnout takovýto objekt, oprávněn odmítnout Klienta ubytovat a od Smlouvy o ubytování odstoupit, přičemž tento ztrácí nárok na poskytnutí ve Smlouvě o ubytování sjednaného Ubytování, stejně jako nárok na náhradu uhrazeného a nevyčerpaného Ubytování , nedohodnou-li se smluvní strany jinak.
• povinnost Klienta doplatit Ubytovateli rozdíl ceny Ubytování po uplatnění pobytového voucheru.
• Klient (ať už jako fyzická osoba nebo právnická osoba) odpovídá za dodržování povinností vyplývajících ze Smlouvy o ubytování, těchto VOP, ubytovacích a provozních řádů ubytovatele a právních předpisů České republiky ze strany fyzických osob uvedených v Potvrzení rezervace a/nebo ho provázejících.
7.3 Podrobnější úpravu práv a povinností obsahují ubytovací a jiné provozní řády jednotlivých resortů, jež jsou veřejně dostupné klientům v jednotlivých resortech.
Článek VIII.
Reklamace a informace o mimosoudním řešení sporů
8.1 Klient je oprávněn reklamovat u Ubytovatele
kvalitu poskytnutého ubytování a/nebo služeb, pokud jejich kvalita či rozsah
nebo jiné podmínky neodpovídají rozsahu, kvalitě a podmínkám uvedeným ve
Smlouvě o ubytování. Ubytovatel se zavazuje bez zbytečného odkladu zjistit
okolnosti reklamace a v případě oprávněné reklamace zabezpečit nápravu vadného
stavu či Klientovi poskytnout slevu. Reklamaci je Klient povinen uplatnit u
Ubytovatele bez zbytečného odkladu po tom, co zjistí vadné poskytnutí. Na
pozdější reklamace nebude brán zřetel.
8.2 Informace o mimosoudním řešení sporů- Subjektem příslušným pro mimosoudní
řešení sporů (ADR) mezi provozovatelem a klientem vyplývajících z poskytování
ubytování a s tím souvisejících služeb (spotřebitelské spory) je dle § 20e
písm. d) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších
předpisů, Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2,
IČ 00020869, internetová adresa: http://www.coi.cz/ nebo jiný subjekt pověřený
Ministerstvem průmyslu a obchodu.
Článek IX.
Ostatní ustanovení
9.1 Ubytování Klienta ze strany Ubytovatele se řídí
pravidly jednotlivých resortů a obvykle je možné nejdříve od 16:00 hod. dne
uvedeného v Rezervaci jako první den ubytování. Klient je povinen předat
vyklizený objekt v poslední den ubytování uvedený ve Smlouvě o ubytování
nejpozději do 10:00 hod pokud není v pravidlech jednotlivých resortů
uvedeno jinak. V případě prodlení s předáním vyklizeného objektu Klientem, je
Ubytovatel oprávněn účtovat Klientovi za každou započatou hodinu prodlení s
předáním vyklizeného objektu smluvní pokutu ve výši 500,- Kč (slovy: pět set
korun českých). Tím není dotčeno právo Ubytovatele na náhradu škody v plné
výši.
9.2 Klient má nárok na přikoupení early check-in nebo
late check-out dle ceníku resortu.
9.3 Nabude-li Ubytovatel důvodné podezření, že Klient užívá objekt v rozporu s
podmínkami Smlouvy o ubytování či v rozporu s ubytovacími nebo provozními řády
Ubytovatele nebo v rozporu s veřejným pořádkem, je Ubytovatel oprávněn vstoupit
do objektu a vykonat kontrolu jeho užívání.
9.4 Ubytovatel neodpovídá za škody vzniklé na funkčnosti elektrických či
elektronických zařízeních Klienta a dále za případné omyly či nesprávně
poskytnuté informace o akcích či poskytovaných službách ze strany jiných osob.
9.5 Ubytovatel neodpovídá za zapomenuté osobní věci klienta. Každý Klient je
povinen si před odjezdem důkladně zkontrolovat zda má veškeré osobní věci a nic
nezůstalo v prostorách resortu Ubytovatele.
9.6 Klient, který se ubytuje před 6:00 hod. (šestou) ranní, platí sazbu za
celou předcházející noc.
9.7 Žádná parkovací plocha Hotel Bouda Helena není hlídaným parkovištěm a
ubytovatel ani neposkytuje jakýkoli dohled nad zaparkovanými vozidly klientů
a/nebo jejich příslušenstvím.
9.8 Zaškrtnutím pole „Souhlasím se zasíláním obchodních sdělení prostřednictvím
elektronických prostředků dle zákona č. 480/2004 Sb. a zpracováním osobních
údajů pro tyto účely“ v rezervačním formuláři Ubytovatele přístupného přes
webové stránky www.hotel-bouda-helena.cz (dále
jen „Rezervační formulář“) a jeho odesláním (případně není-li Smlouva o
ubytování uzavřena prostřednictvím rezervačního systému Ubytovatele přístupného
přes webové stránky www.hotel-bouda-helena.cz pak jiným
výslovným a prokazatelným projevem jeho vůle Klient:
(i) potvrzuje, že veškeré osobní údaje uvedené v Rezervačním formuláři (či
jiném prokazatelném projevu jeho vůle obsahujícím požadované informace, není-li
Smlouva o ubytování uzavřena prostřednictvím rezervačního systému Ubytovatele)
jsou pravdivé a správné, že byl poučen o svých právech souvisejících se správou
a zpracováním jeho osobních údajů, zejména o tom, že má práva dle nařízení
Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v
souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o
zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen
„Nařízení“) – vzít souhlas kdykoliv zpět, požadovat po Ubytovateli jako správci
údajů informaci, jaké jeho osobní údaje zpracovává, žádat si kopii těchto
údajů, vyžádat si u Ubytovatele přístup k těmto údajům a tyto nechat
aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování, požadovat po
Ubytovateli výmaz těchto osobních údajů, na přenositelnost údajů, podat
stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů nebo se obrátit na soud. resp.
seznámil se s obsahem Zásad zpracování osobních údajů a k obchodním sdělením,
které jsou k dispozici na webové stránce www.hotel-bouda-helena.cz a
v Rezervačním formuláři, a
(ii) uděluje na základě předchozího poučení svůj souhlas:
• se zpracováním svých osobních údajů ve smyslu Nařízení
Ubytovatelem jako správcem, případně dalšími osobami, se kterými jako
zpracovatelem Ubytovatel uzavře příslušnou smlouvu dle Nařízení, včetně
zpřístupnění a předání poskytnutých údajů těmto zpracovatelům a osobám dle
spolupracujícím s Ubytovatelem na základě smlouvy ve smyslu Nařízení, a to
o v rozsahu údajů jeho jména, příjmení, adresy, čísla telefonu a e-mailové
adresy jím uvedených v Rezervačním formuláři (či jiném prokazatelném projevu
jeho vůle obsahujícím tuto informaci, není-li Smlouva o ubytování uzavřena
prostřednictvím rezervačního systému Ubytovatele
o na dobu neurčitou, resp. do odvolání či odmítnutí jeho souhlasu, resp.
vyslovení jeho nesouhlasu,
o pro účely obchodní a marketingové, zejm. nabízení obchodu, služeb, produktů a
informování o akcích a aktivitách jak Ubytovatele, tak třetích osob-
společnosti GOLF EXPLOITATION, s.r.o., IČO: 25154010, se sídlem Praha 4 –
Kunratice, PSČ 14800, Ratajova 1113/8, e- mail kontakt
info@golf-exploitation.cz a osob tvořících s ubytovatelem koncern ve smyslu
příslušné právní úpravy, zejména společnost 3M Developer, a.s., IČO: 27196585,
se sídlem Praha 4 – Kunratice, PSČ 14800, Ratajova 1113/8, e-mail kontakt:
info@3mdeveloper.cz, a to nabídek realizovaných ze strany jak Ubytovatele, tak
těchto třetích osob, jakož i zasílání obchodních sdělení prostřednictvím
elektronických prostředků dle zákona č.480/2004 Sb. o některých službách
informační společnosti a o změně některých zákonů ve znění pozdějších předpisů
(dále případně jen „Zákon o službách IS“);
• s využíváním podrobností elektronického kontaktu, který uvedl v
Rezervačním formuláři (či jiném prokazatelném projevu jeho vůle obsahujícím
tuto informaci, není-li Smlouva o ubytování uzavřena prostřednictvím
rezervačního systému Ubytovatele ), za účelem šíření obchodních sdělení ve
smyslu Zákona o službách IS (tj. se zasíláním obchodních sdělení Klientovi
prostřednictvím elektronických prostředků Ubytovatelem a třetími osobami
uvedenými v předchozím odstavci), která budou zahrnovat obchodní sdělení
týkající se výrobků, služeb, produktů a aktivit jak ubytovatele, tak třetích
osob uvedených v předchozím odstavci.
9.10 Zaškrtnutím pole „Souhlasím s všeobecnými obchodními podmínkami“ v
Rezervačním formuláři a jeho odesláním (případně není-li Smlouva o ubytování
uzavřena prostřednictvím rezervačního systému Ubytovatele pak jiným výslovným a
prokazatelným projevem jeho souhlasu s VOP) Klient potvrzuje, že se seznámil s
obsahem Zásad zpracování osobních údajů a k obchodním sdělením, které jsou k
dispozici na webové stránce www.hotel-bouda-helena.cz a byl tak ve
smyslu Nařízení poučen o svých právech souvisejících se správou a zpracováním
jeho osobních údajů.
Článek X.
Závěrečná ustanovení
10.1 Tyto VOP ve smyslu § 1751 a násl. občanského
zákoníku upravují postup při uzavírání, tvoří obsah a jsou nedílnou součástí
smlouvy o ubytování, uzavřené mezi Klientem a Ubytovatelem.
10.2 Je-li v těchto VOP požadována písemná forma právního jednání, považuje se
za dodržení této formy, je-li právní jednání učiněno formou dopisu, faxem nebo
e-mailem.
10.3 Pokud jakékoli jednotlivé ustanovení těchto VOP bude shledáno jako
neplatné, je plně oddělitelným od ostatních ustanovení těchto VOP a taková
neplatnost nebude mít žádný vliv na platnost a vymahatelnost jakýchkoliv
ostatních ustanovení těchto VOP.
10.4 V ostatních otázkách neupravených těmito VOP se Klient a Ubytovatel
zavazují řídit právními předpisy České republiky, dobrými mravy a zvyklostmi v
oblasti poskytování ubytovacích služeb a případné spory řešit přednostně
smírnou cestou.
10.5 Tyto VOP nabývají účinnosti dne 1.4.2024.
